Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Επίσκεψη στην έκθεση για τον Leonardo Da Vinci - 500 years of genius

"Καλλιτέχνης, επιστήμονας, μηχανικός, γλύπτης, αρχιτέκτονας, βιολόγος, μουσικός... ιδιοφυία!"
To μεγαλείο της προσωπικότητας και των ικανοτήτων του Leonardo Da Vinci παρουσιάζεται σε μια μοναδική έκθεση στο αμαξοστάσιο στο Γκάζι. Πήγαμε κι εμείς εκεί, ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνών και μείναμε γοητευμένοι τόσο από τα έργα του όσο κι από την προσπάθεια που έγινε για την υλοποίηση των σχεδίων του σε τρισδιάστατα αντικείμενα. Η έκθεση εκτός από ορισμένα ζωγραφικά έργα, παρουσίαζε τις σημειώσεις του, κάποιες από τις εφευρέσεις του και βίντεοπροβολές με έργα και σημειώσεις τα οποία παρουσιάζονταν σε ειδικό χώρο με πολύ ενδιαφέροντα τρόπο.
Άννυ, Άγγελος, Μαργαρίτα.









6 σχόλια:

  1. Μου άρεσε περισσότερο η καμπίνα με τους καθρέφτες. Φαίνεται ο εαυτός σου άπειρες φορές. Το έφτιαξε μας είπαν για να βλέπει τα έργα του από όλες τις πλευρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λόγια δεν επαρκούν για να περιγράψουν την μαγεία των έργων αυτού του ιδιοφυούς και μοναδικού πολυπράγμονα καλλιτέχνη. Ήταν απ' τις πιο μαγικές επισκέψεις που θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε ως σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσαν πιο πολύ οι καθρέφτες και οι κατασκευές που υλοποίησαν από τα σχέδια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσαν πολύ τα λόγια του. Ήταν πολύ σοφά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσαν τα όπλα που είχε σχεδιάσει και οι πολεμικές μηχανές. Πιο πολύ το τανκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωνσταντίνος Λαϊνας16 Ιανουαρίου 2019 στις 3:16 π.μ.

    Πιο πολύ με εντυπωσίασε η καμπίνα με τους καθρέφτες, ότι αφιέρωσαν ένα ολόκληρο δωμάτιο για την ανάλυση του πίνακα της Μόνα Λίζα και γενικότερα ότι παρουσίασαν ένα μεγάλο σύνολο από το έργο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή